• تهران ولیعصر نبش خیابان توانیر پلاک 2492 طبقه 1 واحد 104
  • 02191691049

سامانه جامع بازرسی و رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

سامانه جامع بازرسی و رسیدگی به تخلفات صنفی جهت تسریع در رسیدگی به امور پرونده ها و همچنین یکپارچه سازی و امکان استعلام اطلاعات به سفارش سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان طراحی و پیاده سازی شده است.

این سامانه دارای سیستم کارتابلی است به این معنی که هر کاربری دارای سطح دسترسی و وظایف و عملکرد های مشخص است و از شروع فرآیند تشکیل پرونده و یا گزارش بازرسی توسط اپراتورهای بازرگانی تا صدور رای توسط کاربری شعبه بدوی و نهایتاً بایگانی پرونده در مسیر جریانهای کاری (Workflow) در سامانه تعریف و پیاده سازی شده است و بدیهی است که در این روند امکان گزارش گیری جامع و ردیابی دقیق میسر خواهد بود.

سامانه جامع رسیدگی به تخلفات

ویژگی‌ها :

  • تعدادکاربران: حدود ۶۰۰۰ کاربر
  • پراکندگی جغرافیایی: ۳۱ استان

این سامانه در دیدگاه کلی، اهداف زیر را پیگیری می‌کند :

  • ثبت آنلاین پرونده ها و گزارشات بازرسین
  • استفاده از امضای دیجیتال برای کاربران
  • رسیدگی سریع تر به شکایات و تخلفات
  • شفاف سازی روند پیگیری تخلفات
  • یکپارچه سازی و امکان استعلام اطلاعات و گزارشات
  • امکان ردیابی و پیگیری پرونده ها و گزارشات
  • حذف روند منسوخ و زمانبر دستی
  • ارتباط با سامانه ستاد خبری برای دریافت شکایات مردمی

ارتباط با پورتال سازمان حمایت برای دریافت شکایات مردمی